Avkopplande.

Kom tillbaka till Swansea idag strax efter ett nångång.. Jobbig tågresa.. Sov lite då och då i omgångar, att åka tåg gör ju inte att man blir piggare direkt.. Helt slut var jag i alla fall när jag kom till stationen, och jag fick gå in till bussarna för att ta bussen till huset. Underligt nog fick jag skavsår.. :S Man kan då aldrig säga att allt är bra.. *grrrr*

Keramik också idag – förbannat kul. Gjorde massa saker. Hoppas dom blir fina bara. Fick ta med mig saker också. Dom var inte lika fina :S

Så nu när jag är trött och känner att min kropp skulle må bra av lite avkoppling tar jag fram vitlöksmasken. Hade på den och kände hur allt stelnade. Det var rätt skönt. Bara så ni vet så luktar jag inte vitlök nu efteråt när jag tvättat bort det. hehe. Känner min mjukare och renare, men jag vet inte om det kommer ta bort ovälkomna saker… Vi får hoppas.

Lite vindruvor och en tv skulle va najs nu. (kanske lite choklad också, vi får se när vindruvorna är slut :P)

Kommentera

