Vitlöks mask.

Japp. Jag har ju då lite problem med hyn här nere.. Så jag fick för mig att köpa nåt som skulle ta bort det som inte borde finnas i ansiktet. Affären heter Lush. Där fanns små behållare fyllda med gegg till ansiktet. Och hon som jobbade där rekomenderade 2 brkar.. En choklad burk och en vitlöks burk, och gissa vilken jag tar.. jo VITLÖKEN så klart, för chokladen skulle tydligen göra ansiktet blankare och det ville jag inte, och behövde desutom inte det. Så jag gick ut ur affären med en liten burk med vitlök. 😛 hehe. Men hon sa att det inte skulle lukta efteråt när den vart på utan bara under tiden. Jag får väl lita på henne. Hmm..

Jag har lite ont i fötterna nu och är trött. Issa sover nog och jag ska vila jag med. Så vi orkar med kvällen då vi ska ut och parta igen. 🙂

2 kommentarer

  1. Pappa said,

    oktober 15, 2006 den 9:54 f m

    Choklad och vitlök är inte det sånt man stoppar i mun och inte kring mun??? 🙂
    Hoppas att du och Issa fick en kul kväll och en bra helg totalt 🙂
    Kramar till er båda.

  2. plingelinn said,

    oktober 24, 2006 den 5:22 e m

    oooo.. Lush är min favorit butik just nu! Ääälskar snow fairy shower gel!
    Hej förresten – råkade snubbla inn här! 🙂


Kommentera

