Biljetter!

Tjoho.

Klockan är 10.16 här. Det ringde på dörren för en stund sen och jag öppnade. Där stod postgubben och han undrade om jag var Rebecca Rhann. Eller sa han Miss Rhann :)? Han gav mig ett papper att skriva på och jag fick ett kuvert. Där i låg alla biljetter jag behöver för att ta mig till Issa och tillbaka :). Hihi. Jätte söta små biljetter. Jag ska försöka fota dom och lägga upp dom här så ni kan få se. Det är bara det att uppladningen av bilder har ändrats och jag vet inte riktigt hur man gör. Verkar inte funka som förut så jag måste kolla lite mer på det där.

Jag har ont i huvudet nu.. Det är piss väder.. Jag ska bara ta det lugnt idag..

Kommentera

