Skit!

Hmm. jag gjorde det mysigt och skönt i sängen.. Låg och väntade på Jane Eyre.. Klockan blev 9 och jag kände en sån där behaglig känsla i kroppen.. En ”hihi” känsla, att gud vad rolgit att se på tv och mysa.. MEN klockan blev 10 över 9, 20 över 9.. och vid halv 10 var jag tvungen att kolla på internet om det verklgen var igår kl 9. HMM.. så klart hade jag tagit fel på dagen! Det var IDAG det var Jane Eyre.. Inte igår.. Fy vad besviken jag blev..

Har ont i magen nu.. Men det är väl ingen nyhet.. 😦

Kommentera

