Tillbaka till framtiden…

Jag har verkligen försökt sysselsätta mig idag.. Så att jag inte ska ha behövt tänkta på att Fredrik åker.. Jag har sett nästan alla 3 Tillbaka till framtiden filmerna.. Har halva 3 kvar..

Han är väl snart framme om några timmar.. i Japan.. Han landar runt 01.40 Sv tid. Det var verkligen hur jobbigt som helst att säga hej då.. Jag kunde inte ringa till Ljusterö för hemtelefonen var inte laddad, och msn ville knappt låta os se eller prata med varandra.. Så vi fick skriva.. Och det var jobbigt.. Att veta att det kommer kunna ta flera veckor innan han får igång internet och så gör inte saken bättre. Och till råga på allt har jag inte mått bra på andra plan heller idag.. Det är lite mycket just nu..

Måste sova.. så jag slipper den här klumpen i magen för ett tag..

Kommentera

