Givande Engelska lektion!!!

Japp! För vi hade ingen lektion alls.. Den var inställd så några från klassen och jag gick till en pub och nån tog kaffe några andra tog en öl och varm choklad.. Jag tog ett glas vatten! Där satt vi och jag måste säga att jag har då inte vart på en sån givande engelska lektion på länge. Vi kunde ju bara kommunicera med engelska.. Så vi satt och pratade i 2 timmar tills ”lektionen” var slut. Lärde mig förmodligen mer på pub-lektionen än på den vanliga :D. Trevligt var det.

Nu har jag käkat och ska kolla lite på tv.. Jag är nervös och lite uppochner vänd för i morron åker Fredrik till Japan.. *love*

God Natt.

2 kommentarer

  1. Pappa said,

    oktober 4, 2006 den 7:07 f m

    Hmmmmmmm, har du nu också upptäckt att det är trevligt på krogen 🙂
    Till Katalin är det ca 300 steg 🙂 🙂

  2. DJ Mqt said,

    oktober 9, 2006 den 5:16 e m

    Publektioner rekommenderas varmt!


Kommentera

