What did u say sir?

hmm.. engelskan kväll var lite rolig va.. jag fattade inget av vad nån sa.. vi gick igenom ett prov vi hade förra gången.. hehe. vill inte ens prata om det. Läraren stod och pratade och konverserade och höll på med alla andra elever och jag bara satt där. Jag var helt trött i kroppen och kunde inte få in ett ord av vad han sa.

Vi tjejer bestämde i alla fall för att hitta på något på lördag.. Utgång blire nog. 🙂

Jag har precis ätit mat men känner att jag skulle kunna få i mig lite till.. Det har jag kommit på här, jag går ofta runt och är hungrig.. Blir fort hungrig igen snabbt efter det att jag redan ätit.. mysko..

Aja, baj för idag.

Kommentera

