Läxa.

Hmm.. Engelska läxa var det ja.. Men först åkte jag ner på stan idag. Det var fint väder så jag skippade städningen. Jag köpte lite nödvändiga saker (faktiskt) så som shampo, balsam och en pärm till engelskan. Sen tog jag bussen tillbaka och började göra läxan.. Det var en artikel som handlade om Busch och nått av hans bajs. Skit svår och skit tråkig. Sen skulle man skriva vad artikeln handlade om på 300 ord.. Jag lyckades få ihop det men jag vet inte om det är rätt.. Anyway så va det keramik sen 😀 Mådde genast bättre. SÅ KUL! Tog lite bilder innifrån klassrummet, kanske kan vara kul att se hur det ser ut där.

Ska snart sova. Min rygg värker * 100 för man sitter som en hösäck i klassrumsstolarna. Sov gott

Kommentera

