Jordgubbar & Vindruvor.

Hello.

Har bara inte gjort något idag. Jag har tagit det lugnt framför datorn pch tv. Började kolla på Trollkaren från Oz men var tvungen att hämta barnen innan jag hann se klart. Den filmen såg jag när jag var liten men kommer inte ihåg så mycket så jag tänkte friska upp minnet.
Btw så anänder jag linser för första gången idag på över en månad.. Dessutom har jag krulligt hår idag för jag måste sluta använda plattången varje dag.. mitt hår blir risigt 😦

Har ätit jordgubbar och vindruvor idag. Väldigt gott. Och jordgubbarna smakade jordgubbar faktiskt..

Skulle kunna klaga lite också.. men har ingen större lust.

Kommentera

