Engelska..

Hmm.. vart ska jag börja.. Tror nog att det kommer bli tufft på kursen.. Jag har lite svårt att fatta gramatiken eftersom jag inte ens kan det på Svenska. Jag har inte lärt mig så mycket om vad verb, adjektiv och sånt är. Vilket jag verkligen kommer ha svårt med nu märker jag eftersom det också är på Engelska. Sen har jag också svårt med ord.. Men ja.. jag är ju här för att lära mig bara det att det känns som att alla i kursen är bättre än mig på allt. Och det säger jag inte bara.

Men sen hoppas jag att jag kommer bli kompis med 4 andra tjejer.. Kommer från olika delar av världen men 3 av dom pluggar andra kurser ihop och den 4e är också au pair. Det ska nog gå bra. Hoppas jag i alla fall..

God Natt.

Kommentera

