Part Time Student.

Idag efter en rätt slapp dag i huset åkte maria och jag till colleget och skrev in mig på två kurser. Jag var lite nervös innan men allt gick bra och jag ska nu läsa både engelska och keramik. 😀 Kurserna börjar nästa vecka och min mage har redan vänt sig upp och ner.

En annan rolig sak är att jag blivit bjuden på fest. Aupairen innan mig blev kompis med två finska tjejer som pluggade här också, och dom ska tydligen ha en fest på lördag och maria sa att jag var bjuden. Det är klart jag ska gå, men vi får se..

Ska gå och sova snart är fruktansvärt trött. Blir nog en heldag på stan i morron. Funderar på att shoppa massor. Men vi får se. Det kostar ju en hel del…

2 kommentarer

  1. anni said,

    september 13, 2006 den 8:04 e m

    värsta soft med keramik, sånt är du bra på vet ja! 😀 roligt med fest också, klart du ska gå! jag hade iaf gått.. är det gratis att gå? förmodligen. GÅ! du förlorar inget på det och du kommer ifrån familjen ett tag I guess.. är det tråkigt kan man ju bara gå hem. eller hur? jag vill också shoppa en massa.. försöker dock spara en fattig students inkomst. iofs så lever ju jag på donken med johanna och linnea var till varannan dag [host host] så det kanske har sin förklaring till varför man är så pank. Man ser inte hur mkt pengar man gör av med på mat.. FARLIGT! vi saknar dig vid donkenbordet ska du veta. puss

  2. anni said,

    september 13, 2006 den 8:06 e m

    om du vill se lite av vad vi gör hemma så checka johannas bilddagbok.


Kommentera

