Skoldax.

Kom precis tillbaka till huset efter det att jag var med och lämnade barnen i skolan. Jag hälsade på fröknarna och kollade upp vart jag skulle stå när jag skulle hämta dom sen. De två minsta släpper fröknarna inte i väg förrän de sett att jag är där. De gick alla i sina skoluniformer, gråa byxor (förutom amanda som hade en grå klänning) och vit piké tröja och en tjock grön tröja. När jag öppnde ytterdörren gick det förbi ett gäng som hade blåa tjocktröjor. Olika färger på tröjorna visar olika årskurser kan man säga.

Jag sitter i sängen nu och pratar med min familj. Ska hämta amanda kl 11.45 och pojkarna kl 15.20. Ska bara ta det lugnt tills dess.

Kommentera

