Sjalv..

Japp. Jag ar sjalv i huset nu. De andra har dragit pa kalas. Skulle foljt med men sen ville jag hellre stanna i huset och prata med familjen pa datorn. Kanns som nagot mycket viktigare..

Jag har varit pa stan igen idag faktiskt, men jag fick skjuts ner. Sa jag slapp ga ner hela den langa biten. Jag kopte massor av saker. Det kanns mycket billigare an vad det ar. Men det var faktiskt fina saker 😀

Jag ska laga mat sjalv och sen ska jag kolla lite pa en film som jag valjer ur hyllan de har i vardagsrummet. Den ar full av alla mojliga olika filmer. Sen tar jag en skal djungelvral och sa satter jag mig antingen i soffan eller i mitt rum, det har jag inte bestamt mig for an.. Sen senare ska jag prata med familjen.. Som vi gjorde igar.. Det var mysigt.. Langtar!

Kommentera

