Wales here I am!

Hej!

Jag ar i Wales nu och som ni ser har jag inga prickbokstaver! Jag kom i gar men har inte orkat skriva.. Klockan ar 22.05 och jag ska snart ga och sova men jag tankte bara beratta vad jag har gjort idag.

Jag lyssnade pa min kare pojkvan och kladde pa mig och tog en promenad ner till havet.. Satt dar en stund.. Det ar sjukt hur mycket strand det ar. Hur brett som helst. Sa jag satt dar ett tag pa ett stort ror och bara njot. Det ar ett stalle jag kommer ga till ofta.. havet. Men ar det sa forvanande? Nagot jag arvt av far min skulle jag tro. Att stirra pa havet. Sen gick jag i alla fall vidare och kom till city. Dar fanns det duvor och en flog rakt in i min kind med vingen.. en upplevelse.. 😛 Hemskt egentligen eftersom jag inte tycker om duvor.. Pa vagen tillbaka till huset fick jag skavsar som utvecklades till stora blasor pa mina tar.. Kanns jatte underligt att ga nu.. :S

en router ar pavag i alla fall!!! kanns valdigt bra.. da kan jag sitta vid min egen dator och ha mitt egna lilla liv pa den.. med prickbokstaver och allt!

Sitter for narvarande och pratar med min far pa msn. Riktigt roligt att den generationen kan hanga med ocksa 😀 Kanns lattare ocksa att vara har. Nu skajag fortsatta prata med honom sa pa aterseende!

1 kommentar

  1. pappa said,

    augusti 25, 2006 den 9:30 e m

    ryggsäcken fylls med nya saker kram från mamma & pappa


Kommentera

